2015 Тест на вибування! Шини для Спортбайків.


Шини є одним з найбільш важливих факторів, коли мова йде про управління вашого мотоцикла. Це те, що відокремлює велику поїздку від просто хорошого їзди. До данного тесту, ми поміщаємо 11 комплектів новітньої і найкращою дорожньої гуми для проходження The Fastest Road in the West, Willow Springs Raceway, дводенне оцінювання допоможе знайти найкращу.


ВІСІМ БРЕНДІВ, 11 моделей, дві категорії

На цей раз вісім шинників вийшли на старт, у тому числі Avon, Bridgestone, Continental, Dunlop, Michelin, Pirelli Metzeler, і SHINKO. Ми звернулись з проханням дати один або кілька зразків своєї поточної спортивної гуми, призначеної для високоефективної вуличної їзди (не гоночної) в розмірі 120 / 70-17 спереду і 190 / 55-17 ззаду для встановлення на 2014 Suzuki GSX-R1000. Потім ми розділили моделі на дві категорії: "А" і "B". Групи А є преміум, шини топ-оф-лінії відповідного складу кожного виробника, в той час як група В являє собою більш доступний, але все ще здатний вирішувати ці задачі шини класу спорт.

Англійський бренд шин Avon представив свою 3D Ультра Xtreme 3 для групи А і ультра Supersport 3D для сегмента B. Bridgestone пішли їх прикладу, пропонуючи свою Battlax S20 для преміум-сегмента і оновлений "Pro" версії успішної і попередньої B-групи провідних Battlax BT-016s.

Continental новинка в нашому тесті, і, таким чином, німецький бренд поставив його топ-оф-діапазон Sport Attack 2 (група А), шина, яка приходить в первинній комплектації з новим BMW S1000RRs.

Правлячий чемпіон минулого тесту, Dunlop, входить в конкуренцію зі своїми новими та поліпшеними Q3, тоді як французька гума, Michelin, побажав нам випробувати настільки ж свіжі Pilot Power 3s. Обидва були запроторені в сегмент А. Metzeler також приєднується до бійки з його Sportech M5 Interact, який заявляє новий спеціальний тип гуми «D» для класу B. Його дочірня компанія італійська, Pirelli, являє повторно перероблену Diablo Supercorsa SP V2, які приходить в якості стандартного обладнання на обох Aprilia RSV4 Factory в APRC і 1199 Panigale Ducati Superbikes.

І останні, але не менш важливі, доступні варіанти від SHINKO, японський бренд з виробництвом, заснованим в Кореї. Група А отримує більш дорогі Apex шини, а пончики Verge 2X відходять в групу B.

ПРОТОКОЛ ВИПРОБУВАННЯ

Тому що це може зайняти місяці їзди на вулиці для накатки достатньої кількості миль до кожного набору, ми в буквальному сенсі прискорили речі шляхом проведення цієї вправи строго на треку. Перший день було витрачено на Willow Springs Raceway в Каліфорнії, на швидку частину 2,5 милі основної частини. Основний трек особливо жорстко обходиться з шинами через температуру треку 50-плюс влітку, абразивний асфальт і ультра-швидкісні повороти 8 і 9. На наступний день ми переїхали в більш короткий 1.3 милі малий трек, який підкреслює інший набір параметрів, у тому числі різке гальмування і прискорення, а також швидкі переходи зліва-направо і навпаки, часто більше нерівностей.

Заздалегідь, кожну шину зважували і вимірювали. Після того, як встановлювали на мотоциклі, тиск у шинах було встановлено відповідно до рекомендацій кожного виробника. Continental, Dunlop, і Shinko не подали рекомендований тиск так що ті, були встановлені в нашій внутрішній базі 32 фунтів на квадратний дюйм спереду і 30 фунтів на квадратний дюйм ззаду. Кожна шина була тоді обгорнута грілкою Chicken Hawk Racing, щоб приховати від райдера (тестера) яку шину встановили ( підігрівачі не працювали, щоб ми могли оцінити ступінь самостійного прогріву кожної шини). В кінці кожного дня ми використовували прилад для виміру твердості шини, порівнюючи її, коли вона була новою.

Після швидкого розігріву на заводських Bridgestones в GSX-R ми використовували перевірену методологію тестування наосліп. Ось як це працює:

Райдер проїхавши по шість кіл на кожному комплекті на великому треку, і ще сім (знову у випадковому порядку) на 2 день на малому треку. Датчики температури і тиску моніторили шини і були записані нашим вірним партнером збору даних, Kinelogix. Дані допомогли нам оцінити час розігріву та інші категорії оцінки. Інші критерії, включаючи MSRP, Вага, і Лап Таймс скли об'єктивні компоненти показників.

Кожна модель отримала рейтингові бали на рівній кількості суб'єктивних данних, включаючи рульове управління, стабільність, зчеплення, і в цілому переваги. Бали були потім призначені до основної нашої системи скорингу типу з 10 балів за перше, вісім за друге, сім за третє, шість за четверте і т.д. Ми тоді підраховані бали, щоб прийти до переможця. Тепер прийшов час, щоб з'ясувати, що за найкращі шини для мотоцикла.


Share: