Купуй продукцію MOTUL з лінійки PowerSport : 300V FACTORY LINE 800...
MOTUL 8100 Eco-Clean 0W-30
Категорії: Олива для АВТО, Моторна олива, Motul
Огляд
8100 ECO-CLEAN 0W-30
ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧА МОТОРНА ОЛИВА ДЛЯ БЕНЗИНОВИХ ТА ДИЗЕЛЬНИХ ДВИГУНІВ.
100% СИНТЕТИЧНЕ
Застосування
Високоефективна 100% синтетична моторна олива "Fuel Economy" спеціально розроблена для автовиробників, які потребують оливи з низьким коефіцієнтом тертя, низькою в`язкістю HTHS (≥ 2,9 мПа·с) та зменшеним вмістом "Mid SAPS" (середніх зольних сульфатів) - не більше 0,8%, фосфору - не більше 0,09% і сірки - не більше 0,3%.
Ця олива підходить для сучасних бензинових і дизельних двигунів, що відповідають вимогам стандартів євро 4, 5 або 6 щодо викидів, і вимагають "паливоекономічної" оливи, відповідно до стандарту ACEA C2. Вона сумісна з каталітичними конверторами і фільтрами твердих частинок (DPF).
Характеристики
Стандарти:
ACEA C2
API SERVICE SP-RC
ILSAC GF-6a
Схвалення автовиробників:
BMW LL-12 FE, MERCEDES-BENZ MB-Approval 229.61 , FORD WSS-M2C950-A
Перевищує:
CHRYSLER MS 13340, CHRYSLER MS 90047, FIAT 9.55535-GS1, FIAT 9.55535-DS1, MERCEDES-BENZ MB 227.61
Рекомендації:
HONDA, SUBARU, SUZUKI, TOYOTA
Стандарт ACEA C2 вимагає від мастила високої паливоекономічності та низького рівня забруднення димовими емісіями. Моторна олива MOTUL 8100 ECO-CLEAN 0W-30, завдяки своїй 100% синтетичній основі та специфічним рівням SAPS (сульфатних зольних сульфатів), забезпечує створення дуже стійкої мастильної плівки, зменшує тертя в двигуні і сумісна з системами післяобробки.
MOTUL 8100 ECO-CLEAN 0W-30 має особливу стійкість до високих температур для кращого контролю споживання мастила та зменшення зносу завдяки його відмінним змащувальним властивостям.
Стандарт API SP повністю охоплює вимоги стандарту API SN, а також всі попередні стандарти API, а стандарт API SP-RC "Resource Conserving" ще більш вимогливий у плані енергоефективності. Мастила, які відповідають стандарту API SP, мають кращу стійкість до окислення, кращий захист від відкладень і забруднень у двигуні, кращий захист від зносу і кращі характеристики при низьких температурах протягом усього терміну експлуатації мастила.
Крім того, на відміну від стандартів API SN і API SN Plus, стандарт API SP додає ще більше високих характеристик і, перш за все, захист від LSPI для двигунів зменшеної ємності, що працюють на бензині.
Стандарт ILSAC GF-6A, який базується на API SP для мастил в`язкістю 30, є ще більш суворим, зокрема, щодо енергоефективності. Вимоги до низької в`язкості мастила з метою підвищення економії палива, а також до розширених інтервалів між замінами, чистоти поршнів/кілець, сумісності з ущільненнями та зменшеного вмісту фосфору для сумісності з системою післязапалювання дійсно збільшені. Він гарантує повний захист двигуна при використанні бензину з етанолом у концентрації до 85% (E85).
Стандарт BMW Longlife-12 FE підходить лише для дизельних двигунів BMW, затверджених для цього та виготовлених з моделі 2014 року (всі 3-циліндрові двигуни B37, 4-циліндрові двигуни з моделі 2014 року та 6-циліндрові двигуни з моделі 2013 року) з максимальним наддувом, а також для всіх бензинових двигунів BMW з моделі 2002 року в країнах Європейського Союзу, Норвегії, Швейцарії та Ліхтенштейну.
Цей стандарт BMW не застосовується до двигунів, що оснащені 2-3 наддувом. У разі сумніву завжди перевіряйте посібник з експлуатації автомобіля.
Стандарт MB 229.61 є особливо вимогливим щодо енергоефективності і рекомендується для певних бензинових і дизельних двигунів з фільтром частинок, які встановлюються на автомобілях Mercedes Classe A, B та AMG GT з 2018 року.
Стандарт MB 227.61 спеціально рекомендується для автомобілів Mercedes, оснащених деякими двигунами на стисненому природному газі (CNG).
Motul 8100 ECO-CLEAN 0W-30 є моторним мастилом "Fuel Economy" з 100% синтетичною основою, спеціально розробленим для забезпечення оптимального змащення останнього покоління дизельних двигунів FORD Duratorq об`ємом 1,5 л, 1,6 л і 2,0 л, що вимагають специфікацію FORD 950-A.
Допуск FIAT 9.55535-GS1 та FIAT 9.55535-DS1 вимагають, щоб моторна олива відповідала як стандарту SAE 0W-30, так і стандарту ACEA C2, для оптимального змащення новітніх бензинових (GS-1) та дизельних (DS-1) двигунів від Fiat, Alfa Romeo та Lancia.
У складі групи FCA (Fiat Chrysler Automobiles) специфікації Chrysler MS-13340 та MS-90047 відповідають, відповідно, специфікаціям FIAT 9.55535-GS1 та DS1 для використання у виробництві CHRYSLER.
Рекомендації від Honda, Toyota, Subaru та Suzuki вимагають, щоб мастило мало одночасно в`язкість 0W-30 та відповідало вимогам стандарту ACEA C2, щоб забезпечити економію палива та надійну роботу більшості їх останнього покоління бензинових і, зокрема, дизельних двигунів, випущених з 2006 року. Приклади можливого застосування MOTUL 8100 Eco-clean 0W-30 для цих марок: Honda 2.2L CDTI та i-DTEC; Toyota 2.0L та 2.2L D4D; Subaru 2.0L D; і Suzuki SX-4 S-Cross 1.6L DDIS.
Ступінь в`язкості SAE 0W-30 зменшує гідродинамічне тертя оливи і сприяє економії палива, особливо при холодному старті. Він забезпечує відмінну циркуляцію оливи, миттєве формування масляного тиску, швидше набирання обертів двигуна і швидше нагрівання двигуна.
Цей тип оливи дійсно допомагає зменшити споживання палива і, отже, викиди парникових газів (CO2), що сприяє кращій охороні навколишнього середовища. Завдяки зниженому опору тертя і покращеній ефективності мастила, вона сприяє економії палива, зменшуючи викиди шкідливих речовин і мінімізуючи вплив на забруднення довкілля.
Рекомендації по використанню
Дотримуйтесь рекомендацій виробника і адаптуйте їх до своїх потреб. Не змішуйте з мастилами, які не відповідають вимогам норми ACEA C2. Деякі двигуни не призначені для використання такого типу мастила. Перед використанням завжди перевіряйте інструкцію з обслуговування транспортного засобу.
Фізико-хімічні властивості
Клас в`язкості, SAE J 300: | 0W-30 |
Щільність за умов 20°C (68°F), ASTM D1298: | 0.842 г/см3 |
В`язкість за умов 40°C (104°F), ASTM D445: | 50,8 мм2/с |
В`язкість за умов 100°C (212°F), ASTM D445: | 9,9 мм2/с |
В`язкість HTHS за умов 150°C (302°F), ASTM D4741: | 3,1 мПа.с |
Індекс в`язкості, ASTM D2270: | 185 |
Температура застигання, ASTM D97: | -45°C / -49°F |
Температура спалаху, ASTM D92: | 238°C / 460°F |
Сульфатна зольність, ASTM D874: | 0,77% массы |
Лужне число, ASTM D2896: | 9,5 мг KOH/г |
Виробник залишає за собою право змінювати характеристики продуктів з метою покращення якості продукту без спеціального повідомлення.
Характеристики
Ємність | 1 л, 5 л |
ЗАСТОСУВАННЯ | Моторні оливи |
ЯКІСТЬ | Синтетичні |
В'ЯЗКІСТЬ | 0w30 |